La Vida Rendezvényközpont

2020. február 12.

Szabó Balázs

Szabó Balázs

EON
E.ON Hungária - Head of Customer Experience and Digital Develoments

Mérnökközgazdászként a GE Lighting üzletágában kezdett el dolgozni, ahol megismerkedett és elmélyedt a Six-Sigma, Lean és egyéb folyamatfejlesztési módszertanokban. Innen lépet át közel 10 éve az energia szektorba, ahol, mint folyamatfejlesztési szakértő kezdett el dolgozni, amíg 2012 környékén összetalálkozott az NPS-sel és az ügyfélközpontúság tudatos fejlesztési módszereivel. 2012-től az E.ON nemzetközi CX kompetencia központjából segítette az E.ON különböző országaiban az ügyfélközpontúsági programjainak beindítását és fejlesztését. 2015-óta a magyar CX csapat vezetője 2019-től a digitális fejlesztési témák ill. UX terület irányítója.
2020. február 12.