La Vida Rendezvényközpont

2020. február 12.

mobil app

Program

Ügyfél/SD

Mit NEM élhet át az ügyfél? Moderáld a fogyasztód emlékeit! Cél: Egy termék eladása ne egy folyamat végét, hanem egy hosszan tartó kapcsolat kezdetét jelentse, sok-sok újravásárlással.  A megoldáshoz hívjuk segítségül a Service Designt (SD).

Ügyfél/SD

(Részletekért klikk a címekre)

Ügyfél/SD

A vizsgálat tárgya: az ügyfelek érzelmei, élmény- és közösségigénye.

10:05–10:15
Ügyfél/SD

Kávészünet.

Ügyfél/SD

A vesztes helyzetek átfordítása. Na, az az igazi győzelem! Egy életre megveheted Őt! Az ügyfelekkel csak a baj van?! Egy kapcsolat “igaz” története. Ember tervez a valóság (ki)végez(het).

Ügyfél/SD

Amikor a fogyasztó az ügyfélszolgálatot felkeresi, az esetek többségében egy negatív tapasztalat, panasz miatt teszi. Itt a lehetőség! Fordítsd meg a szituációt, fordítsd át a hasznodra! Nincs hálásabb a boldog fogyasztónál.

Ügyfél/SD

A győzelemre érett ügyfélszolgálat vagy ügyfélkezelés a negatív szituációból is élményt tud "varázsolni". Vajon hogyan lehet előre tervezni az ügyfél problémáit?

Ügyfél/SD

Élet a vásárlást követően. After Sales. Esettanulmányokon alapuló előadások, ahol azt szeretnénk bemutatni, hogy miképpen érhető el, hogy a vásárlást követően se szűnjön meg a kapcsolat a vásárlóval. Cél a tartós kapcsolaton alapuló újravásárlás

Ügyfél/SD

Amivel rendszerszintre emeljük az egészet: értsük meg a service designt. 

13:35–14:00
Ügyfél/SD

Ebédszünet.

Ügyfél/SD

Ismerjük meg a gyakorlatban! Példák a megvalósításra és esettanulmányok, a te üzletedre profilozva.

Ügyfél/SD

Vezeti

Káli György (SD4Good )

Ügyfél/SD

A Service Design vagy valami hasonló keretrendszer a gyakorlatban. 5 azonos kérdést teszünk fel az előadók számára. Ezekre kell válaszolniuk, miközben bemutatják a saját SD útjukat. Negatív példák előnyben.

Ügyfél/SD

1. Hol és miért jöttél rá, hogy az SD (vagy valamelyik része) kell most neked? 2. SD nélkül nem ment volna? 3. Hogyan választottál facilitátort és alanyokat?

Ügyfél/SD

4. Elégedett vagy a módszertannal, folytatod máshol is? 5. Tanulságok (Vajúdtak a hegyek, és egeret szültek). 4 esettanulmány. Az egyes előadásokat követően néhány perces beszélgetés az előadókkal.

16:20–16:35
Ügyfél/SD

Kávészünet.

Ügyfél/SD

Megértettem, megvettem... what’s next step?

Ügyfél/SD

Vezeti

Nagy Barnabás (Barion)

A változtatás jogát fenntartjuk!